Premier G. Med Kft.

Virág Benedek utca 35.,

1037, Budapest

Gyakran ismételt kérdések

Kérlük olvassa el a GYIK-et. Amennyiben ott nem talál választ kérdésére, lépjen velünk kapcsolatba a jobb oldali űrlap segítségével!

Hogyan zajlik a termékek megrendelése?

A vásárláshoz betöltött 18. életév, valamint magyarországi szállítási és számlázási cím szükséges. A termék kiválasztása után kattintson a “Kosárba rakom” gombra a rendelés leadásához. Amennyiben minden kívánt terméket a kosárba rakott,  továbbléphet a fizetéshez. Ha elküldte a megrendelését, e-mailben visszaigazoljuk azt. További e-mailben értesítjük akkor, amikor a csomagot a futárnak átadtuk.
Bizonyos termékek esetében lehetősége van a termék ingyenes kipróbálására is a “Kipróbálom a terméket” gombra történő kattintással. Ez esetben a szükséges adatok kitöltése után felvesszük Önnel a kapcsolatot.

Milyen fizetési lehetőségek vannak?

Fizetés banki átutalással
Egyenlítse ki rendelését banki átutalással. Megrendeléskor egy elektronikus díjbekérő számlát küldünk Önnek, amelyen megtalálja az átutaláshoz szükséges adatokat: bankszámlaszámunkat, valamint a megrendelési számot, amit a közlemény rovatban kell feltüntetni. A termékek kiszállítása a pénzügyi teljesítés feldolgozását követően lehetséges, melynek elkészüléséről e-mailben tájékoztatjuk.
Bankkártyás fizetés
Online áruházunkban az alábbi bankkártyákat fogadjuk el: Visa (dombornyomott), Visa Electron, MasterCard (dombornyomott), MasterCard Electronic és Maestro kártyák. Online bankkártyás fizetés esetén a megrendelést csak a sikeres fizetés után szállítjuk ki. Online bankkártyás fizetési szolgáltatónk az UniCredit Bank, tudjon meg többet az Unicredit bankkártyás virtuális POS szolgáltatásáról.

Biztonságos az online vásárlás? Mi történik a kártyaadataimmal?

A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt az Unicredit Bank fizetőoldalára irányítjuk, ahol a jelenleg elérhető legbiztonságosabb, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál “fizetés bankkártyával” feliratra kattintsanak, majd a Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát, valamint a hátoldalán található ellenőrzőkódot (CVC/CVV) megadják. A Bank a dombornyomott VISA és Mastercard, Visa Electron (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően), valamint azon Maestro kártyákat fogadja el, melyekhez ellenőrzőkód (CVC) került kibocsátásra. Amennyiben az Ön Maestro bankkártyáján ilyen nem található, érdeklődjön Bankjánál.
A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

A kiszállítás díja belföldön egységesen 1.500 Ft. A kiszállást szerződött partnerünk, a GLS futárszolgálat végzi.

Mennyi ideig tart a kiszállítás?

Minden termék mellett feltüntetjük a kiszállítás várható idejét. A raktárunkban lévő termékek szállítási határideje a pénzügyi feldolgozást követő 1 héten belül történik. Az ennél hosszabb szállítási idejű termékek a partnerünk készletéből rendelhetőek, így egy esetleges beszállítói késlekedés a rendelés késését okozhatja.

Amint a rendelést átadjuk a futárnak, erről e-mailben értesítjük, valamint a honlapon a ‘Fiókom/rendelések’ menüpont alatt a rendelés állapota ‘kiszállítás allatt’-ra vált.

Reklamáció, minőségi kifogás

Online vitarendezési platform

Reklamáció benyújtásának módja
Észrevételét telefonon vagy e-mailben mielőbb jelezze a ‘Kapcsolat’ menüpontban megadott elérhetőségek egyikén. Ha a megrendelt árucikk hibás, akkor a hatályos, ÁSZF-ben foglalt szavatossági jogok mentén történik a javítás, illetve a csere.

Kártyabirtokos részéről felmerült reklamáció esetén a reklamáció benyújtásának módja és feltételei, kártyabirtokos kártalanításának módja és feltételei 

A kártyabirtokos részéről felmerülő reklamáció benyújtásának és a kártalanítás módja és feltételei megegyeznek a fent leírtakkal. 

Hogyan mondhatom le a rendelésem?

A fogyasztónak minősülő vásárló a szerződéstől 14 naptári napon belül (beleértve a 14. naptári napot is) indokolás nélkül elállhat. Ennek módjáról a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló  45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezik. A fogyasztó az elállási jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az elállás joga a szaküzleteinkben történő személyes, illetve a partner pontjainkon történő átvétel esetén is gyakorolható, amennyiben a rendelés leadására weboldalunkon keresztül került sor. A vásárlónak az Elállási/Felmondási nyilatkozatát a jobboldalon feltüntetett telefonszámon, postai vagy e-mail címen van lehetősége érvényesíteni.

Elállási/Felmondási nyilatkozat

Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a vásárlónak saját költségén kell gondoskodnia! Az elállással érintett termék utánvétellel nem küldhető vissza, utánvételes átvételt nem áll módunkban teljesíteni. Elállás esetén követelhetjük a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését! Ezeken kívül a vásárlót az elállás kapcsán semmilyen más költség nem terheli.

Forduljon hozzánk bizalommal

premier g. med kft.

Székhely: 1026 Budapest, Hidász utca 1.
Központ és levelezési cím: 1037 Budapest, Virág Benedek utca 35.
Tel: +36 (1) 391-4030
Fax: +36 (1) 398-0687
Email: premiergmed@premiergmed.hu

Szerviz tel.: 0620 505 0555
Szerviz email: szerviz@premiergmed.hu

Adószám: 12179295-2-41
Cégjegyzékszám: 01 09 562088

Küdljön nekünk üzenetet